POGOJI POSLOVANJA IN NAKUPA V SPLETNI TRGOVINI LALANNA
Kot vsaka spletna trgovina, vsebuje pogoje poslovanja tudi naša, Lalanna in prav je tako, saj te urejajo razmerje med vami, našimi kupci, ter nami, spletno trgovino Lalanna. Sledimo uveljavljenim pogojem poslovanja, zato so ti standardni in urejajo stvari, kot so dostava, stroški poštnine, reklamacije, vračilo izdelkov, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med ponudnikom in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.
V primeru, da s pogoji ne soglašate, vas prosimo, da nakupa ne opravite. Veseli bomo, če nam zaupate, s čim se ne strinjate, saj lahko pogoje morda izboljšamo.
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA V SPLETNI TRGOVINI LALANNA
Splošni pogoji poslovanja na spletni strani www.lalanna.si (v nadaljevanju spletna trgovina Lalanna) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, v nadaljevanju ZVPot-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Upravljalec spletne trgovine je podjetje SpaPlatform, trgovina in svetovanje d.o.o., Peričeva 13, 1000 Ljubljana, matična številka 7256736000 (v nadaljevanju Podjetje) in si pridržuje pravico do sprememb pogojev, ki pa bodo vedno ažurno objavljene na tej spletni strani. Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije dne 21.3.2017.
Spletna trgovina Lalanna in vsi podatki na njej so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka Lalanna in logotip sta v lasti podjetja SpaPlatform, trgovina in svetovanje d.o.o. Blagovne znamke, njihovi logotipi in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.
Podatki o podjetju (v nadaljevanju podjetje, trgovec ali ponudnik)
Naziv podjetja: SpaPltaform, trgovina in svetovanje d.o.o.
Naslov: Peričeva ulica 13, 1000 Ljubljana, Slovenija
Matična številka: 7256736000
Davčna številka: SI63659069
Davčni zavezanec: DA
TRR: SI56 6100 0001 6485 982 (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA)
KONTAKT
Podporo, odgovore na morebitna vprašanja in pomoč pri sestavi personalizirane nege vam nudi ekipa Lalanna, ki je dosegljiva na e-mailu info@lalanna.com oz. na telefonski številki +386 (0) 40 327 781, od ponedeljka do petka med 9:00 in 15.00 uro, z izjemo praznikov. Delovni čas spletne trgovine je 24 ur na dan in 7 dni v tednu.
NAKUP IN SKLENITEV POGODBE V SPLETNI TRGOVINI LALANNA
Za nakup kupec postavi izdelek v košarico s klikom na gumb “Dodaj v košarico” ali “Kupi”, ter določi količino. V naslednjem koraku obišče stran s košarico, kjer lahko pregleda vse izdelke v košarici (imena, količine in cene) in po potrebi spreminja ali odstrani vsebino košarice. Nato klikne na gumb “Nadaljuj na blagajno”. V tem koraku vpiše vse potrebne podatke za dostavo ter izbere način plačila. Še enkrat lahko pregleda vse izdelke (imena, količine in cene) ter stroške dostave. Svoj nakup nato zaključi s klikom na gumb “Zaključi nakup”. Pogodba je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo s klikom na gumb “Zaključi nakup” in ko kupec prejme elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. S klikom na gumb “Zaključi nakup” se kupec strinja s Splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine Lalanna. Po oddaji naročila kupec od trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Od trenutka, ko je sklenjena kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in trgovcem, so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za trgovca kot za kupca.
Vse pogodbe so v slovenskem jeziku in vsebujejo vsa potrebna določila v skladu z ZVPot-1. Shranjene so na sedežu Podjetja. Kupci lahko zahtevajo kopijo v pdf formatu preko našega kontaktnega naslova info@lalanna.com. Za kopije pogodb (računov, dobavnic), ki so starejše od dveh let, lahko zaračunamo strošek izdaje. Vsak odposlan paket vsebuje fizičen račun, ki ga kupcu posredujemo tudi preko elektronske pošte.
Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v dostavi.
CENE
Vse cene v spletni trgovini Lalanna so navedene v evrih (€), zaokrožujejo se na dve decimalni mesti in vsebujejo 22% DDV. Gre za redne cene, pri katerih si pridružujemo pravico do njihovega spreminjanja brez predhodnega obvestila. Vse akcijske cene so jasno označene. Vse posebne ponudbe v spletni trgovini Lalanna veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog. Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila. Izdelki so na voljo do prodaje zalog. Fotografije so last spletne trgovine in predstavljajo izdelek, ne pa njegovih lastnosti.
Ažurnost in pravilnost podatkov se trudimo zagotavljati po svojih najboljših močeh, a se kljub temu lahko zgodi, da je kakšen podatek o dobavljivosti, lastnosti artikla ali ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, vas bomo o spremembi obvestili in vam omogočil odstop od nakupa ter vam ponudili rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
NAČIN PLAČILA
V spletni trgovini Lalanna lahko v procesu nakupa trenutno naročate:
– po povzetju: naročilo plačate ob prevzemu pošiljke z gotovino,
– po predračunu,
– s plačilom preko MasterCard / Visa kartice.
DOSTAVA BLAGA
Dostavo naročenega blaga za spletno trgovino Lalanna opravlja podjetje Pošta Slovenije. Dostava se izvrši na naslov kupca, ki je bil naveden ob prijavi oz. naročilu. Transportne stroške v višini, ki so opredeljeni na naročilu krije kupec. Stroški dostave znašajo 3,20 EUR za naročila do 25EUR. Nad tem zneskom je dostava za kupca brezplačna, saj stroške dostave krije spletna trgovina Lalanna. Dostavni čas za izdelke na zalogi je 2-5 delovnih dni od dneva oddaje naročila in plačila. Spletna trgovina Lalanna si prizadeva, da je blago dostavljeno v najkrajšem času, tako da je večina paketov dostavljena že naslednji delovni dan od oddaje naročila in plačila.
Opozorilo: pogoji ter stroški dostave veljajo samo za območje Republike Slovenije. Za morebitno dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako je kupec tisti, ki nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.
Cenik poštnih storitev lahko najdete tukaj: https://www.posta.si/ceniki.
SPREMEMBE NAROČILA
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo v izvedbi. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da nas kontaktirate preko elektronske pošte info@lalanna.com. Spremembe so možne do odpošiljanja izdelkov.
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA
Kupec ima v skladu z ZVPot-1pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za vračilo začne teči naslednji dan po prevzemu blaga. Izdelki morajo biti nato vrnjeni v roku 30 dni po obvestilu o odstopu od pogodbe. Stroške vračila krije kupec. K vračilu je kupec dolžan priložiti kopijo originalnega računa.
V kolikor kupec izdelek začne uporabljati ali si premisli, izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Če so izdelki poškodovani, rabljeni, umazani, brez originalne embalaže ali pa je ta poškodovana, si ponudnik pridržuje pravico, da vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino. Tudi sicer mora biti prejeto blago vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Če je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ter o tem obvestiti trgovca.
Po vračilu blaga bo ponudnik najkasneje v roku 30 dni po prejetem vračilu izdelka na potrošnikov TRR nakazal vračilo, torej kupnino vrnjenega izdelka oz. izdelkov ali pa bo po dogovoru ponudnik kupnino upošteval kot dobropis pri naslednjem nakupu. Ponudnik ni dolžan vrniti stroškov, ki so nastali zaradi pošiljanja.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk.
Svetujemo, da pred vračilom blago ustrezno zavarujete v primerni embalaži za pošiljanje.
Naslov za vračilo izdelkov je SPAPLATFORM d.o.o., Peričeva 13, 1000 Ljubljana.
KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILA IZDELKOV V PRIMERU:
– kozmetike in dišav, če je kupec že odstranil embalažo in jih odpečatil;
– uporabe izdelka, saj v tem primeru izdelki niso primerni za vračilo (npr. imajo vidne znake uporabe);
– izdelkov, ki so bili izdelani po željah in navodilih uporabnika;
– izdelkov, katerim je že potekel rok uporabe;
– izdelkov, ki so poškodovani ali v spremenjeni količini.
Na spletni strani Lalanna občasno ob nakupu podarimo tudi raznovrstna darila, v primeru vračila prvotno kupljenega izdelka, se le ta smatrajo kot komplet in jih je ob vračilu izdelka potrebno priložiti v nepoškodovanem in neuporabljenem stanju. Prav tako darila, ki jih kupec prejme brezplačno ob nakupu, ne menjamo in ne vračamo vrednosti takšnega izdelka.
Za vsa dodatna vprašanja smo vam na razpolago na telefonski številki 040 327781 ali preko elektronske pošte info@lalanna.com.
REKLAMACIJE
Kupec lahko blago reklamira, če je trgovec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od naročila. Kupec je dolžan blago pregledati in morebitne nepravilnosti sporočiti ponudniku na elektronski naslov info@lalanna.com v roku 7 dni. Reklamirano blago lahko kupec pošlje na stroške ponudnika, v originalni embalaži. Zahteva lahko takojšnjo zamenjavo za pravilen izdelek ali vračilo kupnine. Pošiljk z odkupnino brez predhodnega dogovora ne sprejemamo. Če kupec ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, se mu ta vrne na transakcijski račun, najpozneje v 3 delovnih dneh.
KOMUNIKACIJA Z UPORABNIKI
Komunikacija z uporabniki spletne trgovine Lalanna poteka preko spletne strani, preko elektronskih sporočil, torej sredstev komuniciranja na daljavo, v nekaterih primerih tudi telefonsko oz. po pošti. Komunikacija z uporabniki poteka tudi preko družabnih omrežij na katerih je registriran profil spletne trgovine Lalanna, ter profili blagovnih znamk zastopanih na spletni strani.
Uporabnik za določeno ponudbo lahko izve preko internetne strani Lalanna, preko družabnih omrežij, preko oglasnih sporočil v tiskanih ali elektronskih medijih.
Uporabnik se lahko naroči na prejemanje elektronskih obvestil in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavi. Obvestila zajemajo informacije o aktualnih ali bodočih ponudbah, promocijo spletne trgovine Lalanna ter druga oglasna sporočila. Za prejemanje obvestil mora uporabnik podati izrecno osebno privolitev ob registraciji ali na drug ustrezen način.
ODGOVORNOSTI
Odgovornost kupca je, da izdelke kupljene v spletni trgovini Lalanna uporablja varno in primerno namenu končnega izdelka. Za morebitne posledice nepravilne uporabe je odgovoren izključno kupec izdelkov. Podjetje ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi nastala zaradi napačne uporabe ali neznanja kupca. Podjetje prav tako ne daje nobenih zdravstvenih zagotovil glede učinka ponujenih izdelkov. Izdelki niso namenjeni diagnosticiranju ali zdravljenju kakršnihkoli bolezni ali drugih zdravstvenih težav.
Podjetje se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini Lalanna, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da trgovec ne uspe pravočasno opraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini Lalanna. V takem primeru bo trgovec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila.
Čeprav se podjetje trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Podjetje od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki dostavni službi dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi in o zadevi obvestiti trgovca.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV IN ZASEBNOST
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe pravilnega izvajanja svojih storitev in ostalo potrebno komunikacijo.
Ponudnik vaših podatkov ne bo nikoli posredoval v druge namene ali tretji osebi, razen, ko je to potrebno za izvedbo naročila. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se ne strinjate z načinom uporabe.
Spletna trgovina ob registraciji hrani vnesene podatke in vse spremembe, ki jih uporabnik naknadno opravi sam, v ustrezno varovanem in zaščitenem sistemu določen čas glede na namen shranjenih podatkov. Uporabnikom je preko uporabniškega računa na voljo vpogled v podatke, ki jih hranimo. Uporabnik z izvedeno registracijo dovoljuje zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob registraciji. Podatke, ki jih boste posredovali zbiramo izključno za interne potrebe, potrebe izvedbe plačila in dostave.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno protivirusno zaščito svojega računalnika.
PRITOŽBE, SPORI IN UPORABA PRAVA
Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: +386 (0) 40 327 781 ali pa piše na elektronski naslov info@lalanna.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Trgovec bo v 5 delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med trgovcem in uporabnikom (kupcem) pristojno sodišče v Ljubljani. Trgovec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.
V skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15) vas obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora. Povezava do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi dokazovala na uporabo kateregakoli drugega prava. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
KONČNO DOLOČILO
Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani Lalanna. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo trgovcu sporoči preklic.
Pogoji poslovanja veljajo od 29.04.2024 do preklica.